Najczęściej zadawane pytania

  1. Kiedy odbędzie się Forum Holzbau?

Holzbau Forum Polska 2018 odbędzie się w dniach 6-7 marca 2018 roku w Warszawie.

 

  1. Ilu uczestników jest przewidzianych?

Organizatorzy zapewniają miejsce dla około 350 osób. W pierwszej edycji Holzbau Forum Polska wzięło udział ok. 230 osób.

 

  1. Jaki jest koszt udziału w Forum?

W Forum można wziąć udział jako uczestnik bądź wystawca. Cena biletu uczestnika z wieczorną kolacją zakupionego do 10.12.2017 roku wynosi 500 złotych netto (120 euro), po 10.12.2017 r. cena wynosi 600 zł netto (150 euro). Cena biletu specjalnego Młodego Inżyniera bez wieczornej kolacji wynosi 200 zł netto (50 euro) – szczegóły biletu MI w pkt. 26 i 32.

Wystawca ma zagwarantowany 1 bezpłatny bilet wstępu oraz 1 bilet ze specjalną zniżką.

Sponsor otrzymuje 3 bezpłatne bilety wstępu oraz 3 bezpłatne miejsca noclegowe w hotelu.

 

  1. Jakie świadczenia obejmuje bilet na Holzbau Forum Polska?

Bilet z kolacją uprawnia do wstępu na wykłady oraz przestrzeń wystawienniczą podczas obu dni spotkania oraz do uczestnictwa w bankiecie, który odbędzie się w dniu 06.03.2018 r.
Bilet Młodego Inżyniera obejmuje wstęp na wykłady i przestrzeń wystawienniczą podczas obu dni spotkania, lecz nie upoważnia do udziału w bankiecie.

 

  1. Kto organizuje Holzbau Forum Polska?

Organizatorem Holzbau Forum Polska jest biuro forum holzbau w Polsce otwarte w Polsce w 2016 roku pod patronatem międzynarodowej organizacji forum-holzbau. Biurem Holzbau Forum Polska kieruje Forestor Communication, agencja komunikacji  zajmująca się m.in. promocją drewna, doradztwem medialnym dla firm drzewnych i meblarskich, organizacją konferencji, wydawnictwem książek i czasopism.

 

  1. Jak wygląda agenda Holzbau Forum Polska?

Agenda Holzbau Forum Polska podzielona jest na dwa dni. Pierwszego dnia zapraszamy na prelekcje otwierające spotkanie oraz wieczorną kolację, która ma posłużyć m.in. nawiązaniu relacji biznesowych. Drugiego dnia zapraszamy na wykłady prowadzone przez profesjonalnych prelegentów, a w międzyczasie również zwiedzenie przestrzeni wystawienniczej. Spotkanie podsumujemy sesją wykładów zamykających.

 

  1. Kim są prelegenci Holzbau Forum Polska?

Prelegenci Holzbau Forum Polska to zarówno profesorowie, którzy mogą poszczycić się nie tylko wiedzą, lecz także realizacjami swoich projektów, jak również architekci, którzy swoimi projektami zachwycają wielu jurorów zagranicznych konkursów, dzięki czemu zdobywają prestiżowe nagrody. Podczas forum prezentują oni konkretne problemy i rozwiązania techniczne na podstawie zrealizowanych obiektów w konstrukcjach drewnianych. Nie zapominamy jednakże o regulacjach i barierach, które stawia się przed budownictwem drewnianym, stąd wśród mówców znajdują się osoby, które zawodowo zajmują się badaniami, normalizacją i nadzorem w tej dziedzinie. Zapraszamy do współpracy również przedstawicieli przemysłu, którzy mogą zaoferować ciekawe i innowacyjne rozwiązania związane z budownictwem drewnianym.

 

  1. Czy prelegenci otrzymują wynagrodzenie?

Każdy z prelegentów Holzbau Forum Polska otrzymuje wynagrodzenie uzgodnione z organizatorem po przyjęciu zaproszenia do podjęcia roli prelegenta lub zgłoszenia swojej propozycji referatu na adres biuro@forum-holzbau.pl

  1. Czy mogę zaprezentować swoją firmę i jej produkty  jako prelegent?

Nie.  Prelegenci HBP otrzymują wynagrodzenie za przygotowanie referatu oraz publikacji konferencyjnej, stąd w odróżnieniu od innych konferencji, nie mogą prezentować treści marketingowych ani stosować product placement, lecz działając w ramach zlecenia realizują profesjonalny i merytoryczny wykład, w ramach ściśle określonej tematyki forum.

  1. W jakim języku wygłaszane są referaty?

Referaty są wygłaszane w języku polskim lub angielskim i tłumaczone symultanicznie na języki angielski i polski (uczestnicy mają słuchawki). Oznacza to, że osoba znająca język polski słyszy w słuchawkach po polsku referat wygłaszany przez prelegenta z zagranicy. Korzystamy z usług tłumaczy z doświadczeniem w tłumaczeniu języka technicznego, dzięki czemu jakość tłumaczeń została przez naszych ubiegłorocznych uczestników bardzo wysoko oceniona.

 

  1. Czy forum-holzbau to organizacja niemiecka?

forum-holzbau stworzone zostało przez profesorów akademickich, aktywnie działających w dziedzinie inżynierii drzewnej z Uniwersytetów w Szwajcarii, Niemczech, Kanady, Austrii i Finlandii. Główną siedzibą forum-holzbau jest Szwajcaria, której przewodzi główny twórca idei, Uwe Germerott.

 

  1. Jaki jest główny cel forum w Polsce?

Głównym celem Holzbau Forum Polska jest edukacja i szerzenie wiedzy oraz nowości w dziedzinie budownictwa drewnianego i architektury. Ideą, która towarzyszyła nam przy budowaniu polskiej formuły forum jest stworzenie miejsca, w którym biznes spotka się z nauką – stąd dbamy również o środowisko producentów i dajemy możliwość spotkania się na tak obiecującym gruncie, co również sprzyja rozpoczęciu kariery w przemyśle drzewnym przez studentów czy absolwentów. Chcemy, aby poprzez rzetelną wiedzę i zdobywane umiejętności rynek budownictwa drewnianego rozwijał się bardziej dynamicznie niż do tej pory. Jedną z barier tego rozwoju jest brak fachowców na rynku.

 

  1. Czy Holzbau Forum to konferencja czy targi?

Formuła forum zawiera w sobie obydwie propozycje – wykłady jako część konferencyjną oraz przestrzeń wystawienniczą jako miejsce prezentacji nowych rozwiązań technicznych i technologicznych, w tym narzędzi czy oprogramowania, ale także nowych tworzyw konstrukcyjnych, czasopism fachowych czy literatury branżowej.

 

  1. Ile dni trwa Holzbau Forum Polska?

Holzbau Forum Polska to spotkanie trwające dwa dni (6-7 marca 2018 r.).

 

  1. Czy jest możliwość zakupu biletu tylko na 1 dzień?

Dostępne bilety obejmują wstęp na dwa dni wydarzenia, lecz nie ma konieczności uczestniczenia w obydwu dniach.

 

  1. Czy przewidziane są zniżki dla studentów?

Dla tych studentów, którzy nie mogą pozwolić sobie na kupno biletu w pełnej cenie, przewidziano bilety Młodego Inżyniera w cenie 200 zł netto, które obejmują wstęp na wykłady i przestrzeń wystawienniczą. Bilet w promocyjnej cenie mogą również zakupić absolwenci, będący zatrudnieni w branży nie dłużej niż 3 lata. Warunkiem zakupu jest przesłanie na adres biura (biuro@forum-holzbau.pl) skanu ważnej legitymacji studenckiej lub dyplomu ukończenia studiów, którego data wystawienia nie powinna być wcześniejsza niż 1.1.2014 r.

 

  1. Ile kosztuje udział jako wystawcy HBP?

Organizatorzy przewidzieli dwa pakiety wystawiennicze.

Pierwszym z nich jest Pakiet Sponsora, którego koszt to 8000 PLN netto (2000 euro), w którym zapewniamy przestrzeń 3×2 m pod stoisko.

Drugi to Pakiet Wystawcy w dwóch wariantach:

  • o wielkości “stoiska” 2x2m, którego koszt wynosi 4000 PLN netto (1000 euro)
  • lub 1×1.5 m, którego koszt wynosi 3200 PLN netto (800 euro).

W kwestii dalszych szczegółów prosimy o kontakt z organizatorem: 609 192 635 lub biuro@forum-holzbau.pl

 

  1. Czy sponsor może być prelegentem?

Prelegent nie powinien być sponsorem forum. Wyjątkiem jest sytuacja, w której osoba zatrudniona w przedsiębiorstwie sponsora należy również do innej organizacji lub stowarzyszenia, z ramienia którego występuje jako prelegent. Wszyscy prelegenci zobowiązani są do przestrzegania zasady odnośnie braku lub ograniczenia promocji własnej marki w zależności od przedmiotu wykładu.

 

  1. Czy Holzbau Forum Polska zawsze odbywa się w tym samym miejscu?

Zgodnie z życzeniem ankietowanych forum ponownie odbywa się w Warszawie. Zmianie ulega jednak dokładna lokalizacja. Z racji spodziewanego większego zainteresowania, forum odbędzie się w hotelu oferującym większą przestrzeń. Szczegółowe informacje podajemy tu: MIEJSCE KONFERENCJI

  1. Kto to jest Partner Premium?

Partnerem Premium są przedsiębiorstwa, które nawiązały długotrwałą współpracę z forum-holzbau i w jej ramach  uczestniczą w kilku wybranych przez siebie krajowych edycjach forum – np. w Holzbau Forum Polska. W ramach współpracy otrzymują najwięcej przywilejów, w tym największą przestrzeń na stoisko 4×4 metry.

  1. Czy mogę zamieścić informacje o Holzbau Forum i zdjęcia na swojej stronie internetowej?

Wszelkie zdjęcia pochodzące z naszej strony Holzbau Forum można wykorzystywać w celu promocji lub relacjonowania wydarzenia. Obowiązkowo należy podać autora oraz źródło poprzez podpis:

fot. Holzbau-forum.pl/P.Winiarski

W tym samym celu – popularyzacji holzbau-forum lub firm w niej uczestniczących można wykorzystywać treści zawarte na stronie, w tym artykuły, informacje prasowe, elementy promocyjne: ulotkę, baner, logo.

  1. Czy uczestnicy otrzymują materiały konferencyjne?

W ramach biletów wstępu uczestnicy otrzymują materiały konferencyjne, w których znajdują się m.in. artykuły zgłoszone do publikacji przez  prelegentów z danej edycji Forum oraz ulotkę z aktualnym programem. Materiały konferencyjne zawierają publikacje – referaty w dwóch językach: polskim oraz angielskim lub niemieckim

 

  1. Gdzie znajdę informacje na temat programu Holzbau Forum Polska?

Program Holzbau Forum Polska znajduje się na naszej stronie, pod adresem: http://forum-holzbau.pl/program-konferencji/, jak również dołączony jest do ulotek, które rozpowszechniane są w prasie branżowej oraz podczas forum. Zapraszamy również do zapisania się poprzez stronę do bazy newslettera, dzięki któremu na bieżąco informujemy o aktualnościach i zamianach w agendzie/programie forum.

 

  1. Jakie firmy wystawiają się na Holzbau Forum Polska?

Wszyscy nasi wystawcy to przedsiębiorstwa działający w branży budownictwa drewnianego oraz dostarczające im produkty, usługi i technologie. Współpracujemy nie tylko z dostawcami drewna i drzewnych tworzyw konstrukcyjnych, lecz również dostawcami rozwiązań dla konstrukcji drewnianych np. złączy ciesielskich, produktów izolacyjnych, taśm uszczelniających, maszyn i narzędzi ciesielskich, oprogramowanie do obliczeń i projektowania. Wśród wystawców mogą znaleźć się również dostawcy usług: deweloperzy, firmy ubezpieczeniowe, firmy zajmujące się pozyskiwaniem pracowników na budowy, biura projektowe.

 

  1. Do kiedy można zgłaszać udział w Holzbau Forum 2018?

Zgłoszenie udziału uczestnictwa w Holzbau Forum może nastąpić od momentu uruchomienia sprzedaży biletów, 10.12.2017  aż do drugiego dnia konferencji, który w edycji 2018 wypada 7 marca 2018.

W okresie od 10.12.2017 do 5 marca 2017 bilety można nabyć wypełniając formularz (dostępny wkrótce).

Podczas trwania Forum można osobiście nabyć bilet w recepcji konferencyjnej z płatnością na miejscu (tylko gotówką).

 

  1. Jakie są zasady sprzedaży biletu Młodego Inżyniera?

Aby dokonać zakupu biletu MI należy uzupełnić formularz zakupu dostępny na stronie (wybierając odpowiedni typ biletu) lub zamówić go poprzez wiadomość skierowaną na adres mailowy biura (biuro@forum-holzbau.pl). Następnie na adres e-mail biura należy przesłać skan aktualnej legitymacji studenckiej lub dyplomu ukończenia studiów, którego data wystawienia nie powinna być wcześniejsza niż 1.1.2014.

 

  1. Czy w ramach biletów przewidziano jakiś poczęstunek?

Pierwszego dnia zapraszamy na powitalną kawę oraz uroczystą kolację, która odbędzie się po sesji wykładów otwierających.
Osoby, które nocują w hotelu w ramach zakwaterowania mają zapewnione śniadanie.
Drugiego dnia proponujemy wszystkim uczestnikom forum całodniową przerwę kawową pomiędzy kolejnymi wykładami: w sesjach oraz przed sesją końcową. Na koniec drugiego dnia sesji przewdziany jest lunch.

  1. Jakie formalności czekają prelegentów w ramach przygotowania swoich wykładów?

Pierwszą formalnością, jaką muszą spełnić prelegenci jest uzgodnienie tematyki swoich wykładów z organizatorem i przesłanie krótkiego abstraktu planowanego wystąpienia. Na około 6 tygodni przed konferencją prelegent przesyła pełną wersję swojego wystąpienia, która zostanie przetłumaczona i opublikowana w materiałach konferencyjnych. 2 tygodnie przed rozpoczęciem forum prelegenci powinni dostarczyć swoje prezentacje z podpisami w języku polskim i angielskim. Szczegółowy terminarz przekazany jest prelegentom przy akceptacji warunków współpracy. Pełny terminarz dla prelegenta znajduje się tu: 

  1. Czy istnieje możliwość uzyskania prezentacji prelegenta, jeśli jestem zainteresowany dwoma wykładami odbywającymi się jednocześnie?

Prezentacje z forum będzie można otrzymać po konferencji. Prośbę należy kierować na adres: biuro@forum-holzbau.pl.

 

  1. Jakie wymagania musi spełnić wystawca/sponsor?

Wystawcy i sponsorzy powinni w uzgodnionych terminach wysłać: logo
projekt reklamy, którą umieszcza się w publikacji konferencyjnej
przygotować zabudowę stoiska promocyjnego zgodnie z wymiarami
zapewnić na stoisku fachową obsługę – nie zaleca się korzystania z hostess czy osób nie znających specyfiki branży. Należy przygotować się na rzeczowe i fachowe rozmowy z uczestnikami Forum.

  1. Czy pomagacie Państwo w rezerwacji hotelu?

Opłata za zakup biletu na Holzbau Forum Polska nie obejmuje noclegu. Organizatorzy zapewniają pewną pulę około 200 pokoi dostępnych w miejscu organizacji konferencji w preferencyjnej cenie, za które uczestnicy płacą samodzielnie. Na stronie

http://forum-holzbau.pl/2017/10/10/miejsce-konferencji/

na bieżąco informujemy o cenach poszczególnych pokoi oraz ich dostępności. Podajemy również nazwy i lokalizacje najbliższych alternatywnych hoteli.

 

  1. Dla kogo przeznaczony jest bilet Młodego Inżyniera (MI)?

Bilet MI przeznaczony jest dla studentów lub absolwentów kierunków technicznych / projektowych (lub pokrewnych, dotyczących np. produkcji), którzy pracują zawodowo nie dłużej niż 3 lata, a chcieliby skorzystać z wykładów prowadzonych przez naszych znamienitych prelegentów.

 

  1. Czy parking hotelowy jest płatny?

Informacja będzie dostępna wkrótce.

 

  1. W jaki sposób mogę zamówić bilet?

Bilety na Holzbau Forum Polska można zamawiać poprzez formularz, który zostanie umieszczony na stronie w momencie uruchomienia sprzedaży biletów lub poprzez e-mail: biuro@forum-holzbau.pl, poprzez który poprosimy o podanie odpowiednich danych do wystawienia biletu wraz z fakturą.